Szeretnél még jobb értékesítési csatornát és még többet eladni a termékedből?
Ha igen, neked szól ez a videó, melynek a témája a mikro konverzió:
Gyakran megesik, hogy amikor kihozol egy új terméket, soványan indulnak az eladások, holott meg vagy róla győződve, hogy az értékesítési oldalad teljesen rendben van.
Végcélként az értékesítés lebeg előtted, és azt szeretnéd, hogy a weboldaladra érkezők minél többen vásároljanak.
Érdemes azonban az értékesítésre úgy is tekintened, hogy felbontod elemi részekre.
Ne csupán egyetlen mérőszámra, az eladások mennyiségére fókuszálj, hanem tekints rá az értékesítési folyamat mentén, sok apró lépésként.
Próbáld ezeket a kis lépéseket feltérképezni, mérni és minél optimálisabban kialakítani.
Ez a mikro konverziók világa.
Ha csak a nagy képet nézed és csak egyetlen számként vizsgálod az eladásokat, sokkal nehezebb megértened, hogy mitől nem úgy alakul, ahogyan szeretnéd.
Ha egy tipikus online értékesítési folyamatot felbontasz, akkor a konverziók sorozata valami ilyesmi lesz:
- Oldalmegtekintés egy érkező oldalon
- Átkattintás feliratkozó oldal fel
- Feliratkozás
- Követő email megnyitása
- Az email-ben átkattintás értékesítési oldalra
- Termék kosárba helyezése
- Rendelési űrlap kitöltése
- Fizetés
- Termék átadása/elküldése
Ez ebben az esetben 9 apró, mikro lépés.
A 9 mikro konverzió sikerétől függ a teljes folyamat sikere.
Ezeket egyenként mérheted.
Az adatokat összehasonlíthatod az iparági adatokkal, és máris tudod, hogy hol kell legelőször beavatkoznod.
Ettől kezdve a változtatások tesztelése és hatásuk elemzése a következő lépés, hogy egyre eredményesebb lehessen az kezdetben esetleg gyengébben indult értékesítés.
Ha csak egyetlen adatra támaszkodtál volna, talán soha nem jössz rá, hogy hol kell beavatkoznod.
A mikro konverzió megértése és tudatos használata a barátod, élj vele.