A Facebook számolatlan kombinációt kínál a hirdetések célzásakor, de ha kevés a tapasztalatod, ha soha nem mutatták meg neked, hogyan tekinthetsz stratégiai szemmel is ezekre a hirdetésekre, jó eséllyel a végén fogod kezdeni, szinte a nulláról.
Mások előkészítő kampányokkal alapoznak, így nem csoda, hogy szinte behozhatatlan hátrányod lesz velük szemben.
Az alábbiakban megismerhetsz egy 4 részes, stratégiai szemléletű online hirdetési projektet, melynek elemei organikusan épülnek az előzőre.
Ha a negyedikkel kezded, észre sem veszed, mennyi lehetőségtől estél el.
Kezdd az elején, haladj szisztematikusan, lépésről-lépésre a projekttel és élvezd az eredmények egymásra épülő sikerét.
- 1. A lépés, amivel akár hónapokkal előbb hallanak rólad a vevőid, így nem élik meg arcba vágott kesztyűként, amikor majd eladni akarsz nekik.
- 2. A lépés, ami után szinte baráti kapcsolatot ápolhatsz azokkal, akiknek pont rád van szükségük.
- 3. A lépés, amiben olyan lépésre szánják el magukat a követőid, amit te is csak kivételesen ritkán teszel meg.
1. A lépés, amivel akár hónapokkal előbb hallanak rólad a vevőid, így nem élik meg arcba vágott kesztyűként, amikor majd eladni akarsz nekik.
Kattints az 1. lépés részleteiért!
2. A lépés, ami után szinte baráti kapcsolatot ápolhatsz azokkal, akiknek pont rád van szükségük.
Kattints a 2. lépés részleteiért!
3. A lépés, amiben olyan lépésre szánják el magukat a követőid, amit te is csak kivételesen ritkán teszel meg.
Itt találod a 3. lépés leírását!