facebook hirdetés

4 részes, stratégiai szemléletű Facebook hirdetési projekt

4 lépéses projekt Facebook hirdetés potenciáljának növelésére, fókuszált célzással
Szerző Sipos Ottó

A Facebook számolatlan kombinációt kínál a hirdetések célzásakor, de ha kevés a tapasztalatod, ha soha nem mutatták meg neked, hogyan tekinthetsz stratégiai szemmel is ezekre a hirdetésekre, jó eséllyel a végén fogod kezdeni, szinte a nulláról.

Mások előkészítő kampányokkal alapoznak, így nem csoda, hogy szinte behozhatatlan hátrányod lesz velük szemben.

Az alábbiakban megismerhetsz egy 4 részes, stratégiai szemléletű online hirdetési projektet, melynek elemei organikusan épülnek az előzőre.

Ha a negyedikkel kezded, észre sem veszed, mennyi lehetőségtől estél el.

Kezdd az elején, haladj szisztematikusan, lépésről-lépésre a projekttel és élvezd az eredmények egymásra épülő sikerét.

1. A lépés, amivel akár hónapokkal előbb hallanak rólad a vevőid, így nem élik meg arcba vágott kesztyűként, amikor majd eladni akarsz nekik.

Facebook hirdetés célzása, ha blog posztra akarsz forgalmat vinni

Kattints az 1. lépés részleteiért!

2. A lépés, ami után szinte baráti kapcsolatot ápolhatsz azokkal, akiknek pont rád van szükségük.

Facebook-hirdetes-celzas-fb-oldal-lajk

Kattints a 2. lépés részleteiért!

3. A lépés, amiben olyan lépésre szánják el magukat a követőid, amit te is csak kivételesen ritkán teszel meg.

Email lista építés és applikáció telepítés célú Facebook hirdetés célzás

Itt találod a 3. lépés leírását!

[Locker] The locker [id=4547] doesn't exist or the default lockers were deleted.

A szerzőről

Sipos Ottó

Sipos Ottó a Clear Online és a csaladapa.hu alapítója.
Tudásportálok üzleti, termék és tartalomfejlesztési vezetője.
Digitális marketing szakértő
A Clear Online képzésein 15 éves online vállalkozási tapasztalatát osztja meg veled.