Az egyik legjobban “titkolt” Facebook hirdetés célzási lehetőség, amikor egyetlen épületben vagy rendezvényen tartózkodók számára hirdetsz a Facebookon, Instagramon.
Rengeteg eredményes promóciós lehetőséget kínál attól kezdve, hogy egy leendő munkáltatód irodaházában szeretnéd “megmutatni magadat” , egészen odáig, hogy a világ bármely pontján, bármilyen témában megtartott rendezvényen szeretnél ebben a formában “jelen lenni”.
- A módszerrel ott lehetsz a világon bárhol, ahol el akarod érni az érdeklődőidet. Számos ötlet speciális célközönségre. (Tipp: akár egy 60 ezres stadion közönségét is elérheted egy világversenyen)
- Hogyan hozzad létre a megfelelő Facebook célközönséget?
- Hogyan határozd meg lézer pontosan a helyszínt, annak földrajzi határaival, hogy biztos lehess benne, hogy ők látni fogják a Facebook hirdetésedet?
- Hogyan gondoskodj róla, hogy már a környéken tartózkodók se lássák ugyanazt a hirdetést, hogy ne fecséreld rájuk a pénzedet?
- Mire kell odafigyelned a Facebook hirdetések időzítésénél?
- Mit tegyél, hogy akkor is elérd közülük a számodra legfontosabbak, de csak őket, amikor már elmentek a helyszínről?
A részletekért olvasd el a Facebook hirdetés épületben, rendezvényen tartózkodóknak cikket vagy kattints a képre:
(KAPCSOLÓDÓ VIDEÓ CSATORNA:Sipos Ottó Youtube csatornája)