facebook hirdetés

Facebook, Instagram hirdetés célzása akár egyetlen épületre

helyszín alapú mikro targeting facebook hirdetés instagram hirdetés
Szerző Sipos Ottó

Az egyik legjobban “titkolt” Facebook hirdetés célzási lehetőség, amikor egyetlen épületben vagy rendezvényen tartózkodók számára hirdetsz a Facebookon, Instagramon.

Rengeteg eredményes promóciós lehetőséget kínál attól kezdve, hogy egy leendő munkáltatód irodaházában szeretnéd “megmutatni magadat” , egészen odáig, hogy a világ bármely pontján, bármilyen témában megtartott rendezvényen szeretnél ebben a formában “jelen lenni”.

  • A módszerrel ott lehetsz a világon bárhol, ahol el akarod érni az érdeklődőidet. Számos ötlet speciális célközönségre. (Tipp: akár egy 60 ezres stadion közönségét is elérheted egy világversenyen)
  • Hogyan hozzad létre a megfelelő Facebook célközönséget?
  • Hogyan határozd meg lézer pontosan a helyszínt, annak földrajzi határaival, hogy biztos lehess benne, hogy ők látni fogják a Facebook hirdetésedet?
  • Hogyan gondoskodj róla, hogy már a környéken tartózkodók se lássák ugyanazt a hirdetést, hogy ne fecséreld rájuk a pénzedet?
  • Mire kell odafigyelned a Facebook hirdetések időzítésénél?
  • Mit tegyél, hogy akkor is elérd közülük a számodra legfontosabbak, de csak őket, amikor már elmentek a helyszínről?

A részletekért olvasd el a Facebook hirdetés épületben, rendezvényen tartózkodóknak cikket vagy kattints a képre:

Facebook hirdetések célzása: hogyan lehet egyetlen épületben lévőknek hirdetni?
Alig ismert módszer, amivel akár egyetlen épületben vagy rendezvényen lévőknek is hirdethetsz Facebook hirdetés használatával
Kattints a képre a részletekért!

(KAPCSOLÓDÓ VIDEÓ CSATORNA:Sipos Ottó Youtube csatornája)

A szerzőről

Sipos Ottó

Sipos Ottó a Clear Online és a csaladapa.hu alapítója.
Tudásportálok üzleti, termék és tartalomfejlesztési vezetője.
Digitális marketing szakértő
A Clear Online képzésein 15 éves online vállalkozási tapasztalatát osztja meg veled.