csatorna optimalizálás

Belépő termék – PROJEKT TERV

a belépő termék az első igazi lépés a profitod felé

Hogyan érheted el, hogy az érdeklődők többen lépjenek át a vásárlók közé?

Legnehezebb dolgod akkor van, ha egy téged és az ajánlatodat egyáltalán nem ismerő embert szeretnél egy lépésben, egyetlen értékesítési oldallal eljuttatni a vásárlásig.

Ennél egyszerűbb helyzetben lehetsz, ha előtte már járt a weboldaladon, és még jobb a helyzet, ha ott feliratkozott az email listádra.

Ebben a projektben egy olyan módszert alkalmazhatsz, ami még tovább megy. Még egy lépést iktat az érdekődők és a vásárlás közé, megkönnyítve számukra a vásárlási döntés.

A belépő termék, az igazi csillagkapu

A belépő termék két teljesen különböző világot kapcsol össze: a vásárlók és a nem vásárlók világát.

Ez a projekt terv részletesen, lépésenként építi fel a belépő termékedet, azt a kis összegű ajánlatot, amire az ember végre azt mondja, hogy rendben, ha a fő termékedet még nem is, de ezt a belépő terméket már szeretné kipróbálni, megvásárolni, mielőtt bármi mást venne tőled.

Nagyon fontos szerepe van az értékesítési csatornában.

Kínlódhatsz pesze nélküle is, de minek tennéd?

A belépő termék alapjában változtatja meg a felállást

Aki eddig csak nézelődött, az végre megkezdheti a vásárlást, még ha csak minimális bevételed is származik belőle.

Segítségével sokkal könnyebben, szinte mágikusan nyílik meg a kapu a további, már nagyobb értékű vásárlások felé, ami tovább növelheti az ügyfél életciklus értékét.

A belépő termék kialakításában a lényeg, hogy olyan ajánlatod legyen, amire nehéz azt mondani, hogy köszönöm, nem kérem.

Ennek érdekében akár a termék előállítási, beszerzési értéke alá is mehetsz (gondos kalkulációt követően!), mert a későbbi vásárlások hozzák az igazi profitot. Azt a profitot, amit esetleg soha nem érnél el, mert a fő termékedet a kockázat, a bizalom hiány miatt önmagában nem vette volna meg az ügyfél.

A belépő termékkel vásárlókat veszel

Tapasztalatból tudhatod, hogy óriási a különbség egy érdekődő lista és egy vevőkből álló lista között.

A belépő termékkel nem a nagy profit elérése a cél, hanem, hogy tényleges, fizető vásárlókat szerezzél.

így dolgozd ki a belépő termékedet

A “belépő termék” projekt tervét a fenti összefoglaló képen láthatod.

Csak el kell végezned a lépéseket.

A szerzőről

Sipos Ottó

Sipos Ottó a Clear Online és a Családapa alapítója. A Clear Online képzésein több, mint 10 éves online vállalkozási tapasztalatát osztja meg veled. Tanuld meg, hogyan teszi eredményesebbé, ismertebbé, jövedelmezőbbé a vállalkozásodat a digitális marketing használata.

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. Adatvédelmi Szabályzat További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát. Adatvédelmi Szabályzat

Bezárás