social media

Mit tehetsz, ha egy használt autót akarsz eladni?

Szerző Sipos Ottó

Mielőtt tovább olvasol, nézd meg a videót, és csodálkozz rá, hogyan is lehet kezelni egy olyan egyszerű dolgot, mint egy használt autó eladása.

Mit tesz egy átlagos autótulajdonos, amikor meghirdeti a járművét?

A) Beviszi egy használt autó kereskedésbe.

B) Keres egy online hirdetési portált és felad egy hirdetést.

Mindkettő eredménye, hogy óriási konkurencia harcba keveredik. a hirdetése bekerül több ezer, tízezer, százezer … hirdetés közé.

Ha hirdet, a hirdetése bekerül több ezer, tízezer, százezer … hirdetés közé.

És várhatja a szerencséjét.

A használtautó értékesítés alternatív módja

Mi történik ehelyett a mostani példánkban?

Használt autó értékesítési módszer közösségi média használattal

Használt autó értékesítés közösségi médiával

Nézd csak ezt a képet!

  1. Itt is feladták a hirdetést egy online hirdetési portálon.
    http://www.autotrader.co.uk
    Porsche hirdetés
  2. Létrehoztak egy blogot az eladandó Porsche-nak a tumblr.com-on.
  3. A tumblr blog 9 bejegyzést tartalmaz.
    Egy beágyazott videót az autóról, egy rövid szöveget, benne az oline hirdetéshez vezető hivatkozással, és hét képet az autóról.
  4. A videót a Vimeo videómegosztóra tették fel,  ami lehetővé tette, hogy egyszerűen beilleszthessék a tumblr blogba ÉS mások is nagyon könnyen megoszthassák saját blogjaikon (pl. http://belsoseg.blog.hu/2011/06/07/ilyen_egy_jo_hasznaltauto_hirdetes).

A kialakított tumblr blog, mint hirdetési felület benne a videóval és képekkel egy ÉLETÉRZÉST ad el.

Aki ilyen autót keres, NEM egy ilyen Porsche-t akar majd venni, hanem EZT az autót.

Az életérzéssel együtt.

És persze akár felárért.

Az eladónak pedig nem a szerencséjére kell várnia, hogy több ezer autóhirdetés között megtalálják az övét, hanem elég a videót és a képeket megosztania a közösségi médiákon.

A többi szinte megy magától, mert egy ilyen videót hamar megosztanak egymással az emberek.

A módszerre figyelj!

Most ne azzal gyűrd le magad, hogy persze, ilyen minőségű nővel (Liliane Spielmann) és fotográfussal (Olajos Tamás) te úgysem tudsz dolgozni, nekik így könnyű.

Azt lásd benne, hogy ezzel az eszköztárral, akár házi minőségben is, egy nagyon hatékony értékesítési rendszert tudsz felépíteni, ha eladó autód, lakásod, nyaralód vagy egyebed van.

Na meg persze ötleted, amit meg tudsz és akarsz valósítani.

És ne a tárgyat akard eladni, hanem egy érzést, amit a tárggyal tud elérni a vásárló!

Hozzászólások:

A szerzőről

Sipos Ottó

Sipos Ottó a Clear Online, a Családapa Magazin és a Project Manager Life alapítója.
A Clear Online képzésein több, mint 10 éves social media manager és online marketing tapasztalatát osztja meg veled.
Tanuld meg, hogyan teszi eredményesebbé, ismertebbé, jövedelmezőbbé a vállalkozásodat a digitális marketing használata.
Induló lépésként csatlakozz a többiekhez, olvasd a Clear Prémium Híreket!

Szólj hozzá

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás